Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54501
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савіцька, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T07:42:38Z | - |
dc.date.available | 2025-05-27T07:42:38Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Савіцька, В. (2022). Трансфер цифрових освітніх технологій: досвід Європейського Союзу та особливості його реалізації в Україні. Проблеми хімії та сталого розвитку, 4, 85–90, doi: https://doi.org/10.32782/pcsd-2022-4-9 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54501 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему цифровізації освіти та впровадження цифрових освітніх технологій у сучас-ну педагогічну практику в Україні та Європейському Союзі. Узагальнено, що цифровізація стає однією з клю-чових світових тенденцій розвитку всіх рівнів освіти і впливає не лише на зміну засобів навчання та змісту освіти, а й на форму організації освіти та забезпечення освітнього процесу. Метою статті визначено аналіз європейського досвіду трансферу цифрових освітніх технологій та визначення особливостей його імплементації в реаліях сучасної української вищої освіти.На основі узагальнення проведеного аналізу досвіду впровадження цифрових освітніх технологій в деяких кра-їнах Європейського Союзу, виокремлено чинники, які, впливають на процес упровадження цифрових освітніх тех-нологій в Україні, зокрема: процес вибору цифрових освітніх продуктів; пріоритетність завдань; інфраструк-тура та ресурси закладу вищої освіти; система впровадження та супроводу; професійне навчання викладачів; корпоративна культура персоналу; підтримка адміністрації; роль викладацької спільноти (їхня готовність до організації освітнього процесу на основі освітніх цифрових продуктів та інструментів); розуміння цілей впрова-дження цифрових освітніх продуктів в освітній процес).На основі проведеного порівняльного дослідження досвіду європейських країн щодо впровадження цифрових освітніх технологій уможливилося формулювання для українських університетів практичних рекомендацій щодо впровадження цифрових освітніх технологій: застосування принципу «економії даних» у цифровому форматі; поєднання в освітньому процесі конкретних практичних навичок з фундаментальністю; у виборі форм онлайн-навчання керуватися ключовими параметрами онлайн-курсів; урізноманітнення освітнього процесу матеріала-ми різноманітними платформами (Coursera, edX, Udacity, DataCamp та ін.), роботою з соціальними мережами та Інтернет-сервісами, різними ґаджетами | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології, вища освіта, Європейський Союз, трансфер технологій, цифрова транс-формація освіти | uk_UA |
dc.title | Трансфер цифрових освітніх технологій: досвід Європейського Союзу та особливості його реалізації в Україні. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Савіцька Трансфер цифорових освітніх технологій.pdf | 319.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.