Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаранська, Соломія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-26T06:22:16Z-
dc.date.available2025-06-26T06:22:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБаранська, С. М. Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку = Features of self-awareness and conditions for its formation in preschoolers with mental retardation : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Соломія Миколаївна Баранська ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. Л. Надвинична. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54652-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk_UA
dc.subjectрозвиток дошкільниківuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.titleОсобливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of self-awareness and conditions for its formation in preschoolers with mental retardationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баранська_ПС_41.pdf735.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.