Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетраш, Анна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-06-26T07:55:44Z-
dc.date.available2025-06-26T07:55:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПетраш, А. М. Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра = The role of symbols in the development of voluntary behavior regulation in schoolchildren : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Анна Михайлівна Петраш ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. Л. Надвинична. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54659-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.subjectзнакuk_UA
dc.subjectсимволічна функціяuk_UA
dc.subjectзнакова функціяuk_UA
dc.subjectповедінка школяраuk_UA
dc.titleРоль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяраuk_UA
dc.title.alternativeThe role of symbols in the development of voluntary behavior regulation in schoolchildrenuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петраш_ПС-41.pdf475.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.