Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54732
Назва: Психолого-педагогічні умови розвитку критичного потенціалу осіб юнацького віку
Інші назви: Psychological and pedagogical conditions for the development of the critical potential of adolescents
Автори: Шпaк, Леся Олександрівна
Ключові слова: критичний потенціал
критичне мислення
юнаки і дівчата
осіби юнацького віку
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Шпaк, Л. О. Психолого-педагогічні умови розвитку критичного потенціалу осіб юнацького віку = Psychological and pedagogical conditions for the development of the critical potential of adolescents : кваліфікаційна робота : спец. 231 – соціальна робота освітньо-професійна програма – соціальна робота / Леся Олександрівна Шпaк ; наук. керівник к.соц.н., доц. В. С. Біскуп. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 38 с.
Короткий огляд (реферат): У бакалаврській роботі проведено вивчення психолого-педагогічних умов розвитку критичного потенціалу осіб юнацького віку. Зокрема, показані шляхи постання проблеми розвитку критичного потенціалу і критичного мислення,досліджені психолого-педагогічні аспекти формування критичного потенціалу,а також вивчені практичні аспекти розвитку критичного потенціалу юнаків і дівчат.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54732
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шпак_СР-41_2025.pdf505.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.