Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54780
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьмич, Богдан Адамович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T08:28:18Z | - |
dc.date.available | 2025-07-03T08:28:18Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Кузьмич, Б. А. Програмний модуль прогнозування перешкод у лабіринті за допомогою методів машинного навчання = Software Module for Predicting Obstacles in a Maze Using Machine Learning Methods : кваліфікаційна робота : спец. 122 – комп’ютерні науки освітньо-професійна програма – комп’ютерні науки / Богдан Адамович Кузьмич ; наук. керівник к.т.н., доц. П. Є. Биковий. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 47 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54780 | - |
dc.description.abstract | Метою кваліфікаційної роботи є розробка програмного модуля для прогнозування можливих перешкод у лабіринті з використанням різних моделей машинного навчання, який забезпечує динамічну адаптацію до змін у середовищі та оптимізацію шляху руху об’єкта. Об’єктом дослідження є процес навігації у двовимірному середовищі з перешкодами. Предметом дослідження є програмний модуль прогнозування координат руху об’єкта в лабіринті із застосуванням моделей машинного навчання та інтеграції середовищ Godot і Python через WebSocket. У межах роботи реалізовано модуль збору даних у середовищі Godot, побудовано серверну частину для обробки координат за допомогою п’яти моделей машинного навчання (Linear, Polynomial, Ridge, SVR, Random Forest), здійснено корекцію прогнозованих координат з урахуванням цільової точки (фінішу), а також розроблено кілька режимів руху, зокрема автономний інтелектуальний режим із запам’ятовуванням перешкод. | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль, ЗУНУ | uk_UA |
dc.subject | прогнозування | uk_UA |
dc.subject | лабіринт | uk_UA |
dc.subject | машинне навчання | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | навігація | uk_UA |
dc.subject | Godot | uk_UA |
dc.subject | Python | uk_UA |
dc.subject | WebSocket | uk_UA |
dc.subject | prediction | uk_UA |
dc.subject | maze | uk_UA |
dc.subject | machine learning | uk_UA |
dc.subject | artificial intelligence | uk_UA |
dc.subject | navigation | uk_UA |
dc.title | Програмний модуль прогнозування перешкод у лабіринті за допомогою методів машинного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Software Module for Predicting Obstacles in a Maze Using Machine Learning Methods | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кузьмич_КН-41.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.