Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКацидим, Віта Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-07-03T12:16:15Z-
dc.date.available2025-07-03T12:16:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКацидим, В. О. Інтелектуальний аналіз задоволеності клієнтів обслуговуванням = Intelligent analysis of customer satisfaction with service : кваліфікаційна робота : спец. 122 – комп’ютерні науки освітньо-професійна програма – комп’ютерні науки / Віта Олександрівна Кацидим ; наук. керівник к.т.н., доц. Х. В. Ліпяніна-Гончаренко. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54796-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка програмного модуля інтелектуального аналізу задоволеності клієнтів, спрямованого на покращення якості обслуговування та лояльності клієнтів. Методами розроблення обрано аналіз існуючих підходів, моделювання архітектури системи, розроблення алгоритмів обробки даних, а також методи статистичного аналізу та візуалізації результатів. Внаслідок виконання роботи створено модуль аналізу даних, що дозволяє в режимі реального часу оцінювати рівень задоволеності клієнтів та формувати рекомендації щодо підвищення якості послуг. Результати дослідження можуть бути впроваджені у процесах моніторингу та управління взаємовідносинами з клієнтами в комерційних організаціях.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectінтелектуальний аналізuk_UA
dc.subjectзадоволеність клієнтівuk_UA
dc.subjectаналіз данихuk_UA
dc.subjectалгоритми обробки данихuk_UA
dc.subjectстатистичний аналізuk_UA
dc.subjectвізуалізація данихuk_UA
dc.subjectдашбордиuk_UA
dc.subjectintelligent analysisuk_UA
dc.subjectcustomer satisfactionuk_UA
dc.subjectdata analysisuk_UA
dc.subjectdata processing algorithmsuk_UA
dc.subjectstatistical analysisuk_UA
dc.subjectdata visualizationuk_UA
dc.subjectdashboardsuk_UA
dc.titleІнтелектуальний аналіз задоволеності клієнтів обслуговуваннямuk_UA
dc.title.alternativeIntelligent analysis of customer satisfaction with serviceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кацидим_КН-42.pdf3.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.