Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасенко, Світозар Павлович-
dc.date.accessioned2025-07-04T07:50:42Z-
dc.date.available2025-07-04T07:50:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВасенко, С. П. Програмний модуль адаптивної поведінки суперника в комп’ютерній грі з використанням штучного інтелекту = Software module for adaptive opponent behavior in a computer game using artificial intelligence : кваліфікаційна робота : спец. 122 – комп’ютерні науки освітньо-професійна програма – штучний інтклект / Світозар Павлович Васенко ; наук. керівник к.т.н., доц. П. Є. Биковий. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54834-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка програмного модуля адаптивної поведінки супротивника в комп’ютерній грі з використанням методів машинного навчання, зокрема алгоритму навчання з підкріпленням PPO (Proximal Policy Optimization). У роботі використано технології ігрового рушія Unreal Engine 5.4.4, плагін Learning Agents та Blueprint-візуальне програмування. Реалізовано повноцінний цикл самонавчання NPC: збір спостережень, виконання дій, нарахування винагород і оновлення політики через нейронну мережу. Розроблено дві команди агентів з різними можливостями керування, створено систему винагород, визначено простір спостережень та дій. Проведено серію симуляцій та експериментів для порівняння ефективності навчання. Результати показали перевагу агентів із повним контролем (рух, поворот, стрільба) над тими, чия стрільба реалізована автоматично. Модуль демонструє стабільну динаміку навчання, гнучкість архітектури та придатність до масштабування. Розроблена система має практичну цінність для створення інтелектуальних супротивників у відеоіграх, досліджень в галузі навчання з підкріпленням та застосування нейронних мереж у симуляційних середовищах.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.subjectLearning Agentsuk_UA
dc.subjectPPOuk_UA
dc.subjectNPCuk_UA
dc.subjectнавчання з підкріпленнямuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectповедінка супротивникаuk_UA
dc.subjectнейронна мережаuk_UA
dc.subjectBlueprintuk_UA
dc.subjectreinforcement learninguk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectopponent behavioruk_UA
dc.subjectneural networkuk_UA
dc.titleПрограмний модуль адаптивної поведінки суперника в комп’ютерній грі з використанням штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeSoftware module for adaptive opponent behavior in a computer game using artificial intelligenceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васенко_КНШІ-41.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.