Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРисан, Яна Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-07-07T10:37:17Z-
dc.date.available2025-07-07T10:37:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРисан, Я. Я. Візуалізація бренду онлайн-магазину одягу “AURA” : кваліфікаційна робота : спец. 022 – дизайн освітньо-професійна програма – графічний дизайн / Яна Ярославівна Рисан ; наук. керівник д-р архіт., доц. О. М. Дячок. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 41 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54871-
dc.description.abstractТемою кваліфікаційної роботи є створення візуальної концепції бренду онлайн-магазину одягу "AURA", яка формує цілісний фірмовий стиль, адаптований до потреб цифрового простору та очікувань цільової аудиторії. У процесі виконання роботи проаналізовано конкурентне середовище, визначено основні тенденції у дизайні фешн-брендів, сформульовано візуальну стратегію бренду, розроблено логотип, фірмову палітру, типографіку, графічні елементи, а також макети для соціальних мереж та веб-ресурсів. Обґрунтовано вибір програмних засобів для створення елементів айдентики. Створений фірмовий стиль дозволить бренду вигідно вирізнятися на ринку, вибудовувати довіру споживачів та сформувати стійкий візуальний образ, що відповідатиме концепції модного та доступного одягу.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectвізуальна ідентичністьuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectайдентикаuk_UA
dc.subjectбрендбукuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectстильові рішенняuk_UA
dc.subjectграфічні елементиuk_UA
dc.titleВізуалізація бренду онлайн-магазину одягу “AURA”uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.