Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденський, Ростислав Євгенович-
dc.contributor.authorШишак, Андріана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-07-15T10:35:54Z-
dc.date.available2025-07-15T10:35:54Z-
dc.date.issued2025-07-14-
dc.identifier.citationРуденський Р., Шишак А. Технологія створення освітніх презентацій у професійній підготовці вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкової школи. Наукові інновації та передові технології (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2025. № 7(47) 2025. С. 1854-1866. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-7(47)-1854-1866uk_UA
dc.identifier.issn2786-5274 Print-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54957-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що створення освітніх презентацій у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи зумовлене сучасними викликами цифровізації освіти та необхідністю формування у здобувачів вищої освіти цифрової компетентності як одного з ключових елементів їхньої професійної готовності. Наголошено, що підготовка майбутніх вихователів та вчителів початкової школи охоплює не лише засвоєння теоретичних знань і практичних умінь щодо роботи з дітьми, але й опанування сучасних інформаційно-комунікаційних засобів, що забезпечують можливість організовувати освітній процес на якісно новому рівні. У цьому контексті створення освітніх презентацій охарактеризовано не лише як технічну навичку, а як елемент професійної компетентності, який забезпечує реалізацію інтегрованого, візуально насиченого й доступного навчання у сфері дошкільної і початкової освіти. Наголошено, що ефективне використання презентацій у педагогічній діяльності потребує методичного супроводу, дидактично обґрунтованого підходу та творчого осмислення цього інструменту. Обґрунтовано, що створення освітніх презентацій повинно відповідати ознакам технологічності: бути більш ефективною за традиційні методики і прийоми, оптимальною, відтворюваною, гнучкою для використання в різних умовах та через різні комп’ютерні пристрої, алгоритмізованою, системною, діагностичною, прогнозованою тощо. Узагальнено технологію створення освітніх презентацій у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти тавчителів початкової школи, яка має хронологічно послідовну компонентну структуру: цільовий, змістово-методичний, техніко-технологічний, процесуальний, рефлексивний тощо. З’ясовано, що кожен зі структурних компонентів має специфіку реалізації та вимагає від майбутніх фахівців низки спеціальних умінь і навичок, які забезпечують найефективнішу їх реалізацію. Підсумовано, що своєчасність та важливість оволодіння характеризованою технологією визначене низкою професійних державних документів у галузі дошкільної та початкової освіти.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseries"Педагогіка";-
dc.subjectтехнологія створення презентацій, освітня технологія, підготовка фахівців, вихователі закладів дошкільної освіти, вчителі початкової школи, дизайн презентації, види освітніх презентацій, професійна компетентність, інформаційно-цифрові умінняuk_UA
dc.subjectpresentation creation technology, educational technology, professional training, preschool teachers, primary school teachers, presentation design, types of educational presentations, professional competence, information and digital skillsuk_UA
dc.titleТехнологія створення освітніх презентацій у професійній підготовці вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeTechnology of Creating Educational Presentations in the Professional Training of Preschool and Primary School Teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.