Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55040
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденський, Ростислав Євгенович | - |
dc.contributor.author | Чайка, Володимир Мирославович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-21T17:50:00Z | - |
dc.date.available | 2025-07-21T17:50:00Z | - |
dc.date.issued | 2025-07-21 | - |
dc.identifier.citation | Руденський Р. Є., Чайка В. М. Технології ігротерапії для підтримки психофізичного здоров’я дошкільників в умовах воєнного стану. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2025. № 7(53) 2025. С. 850-859. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-7(53)-850-859 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4952 Online | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55040 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначено, що дошкільники по-різному осмислюють суспільні події, зумовлені повномасштабним вторгненням в Україну, а значна кількість дітей має безпосередній травмувальний досвід війни: вимушене переселення з рідної домівки, втрата або смерть близьких родичів, друзів тощо. Вказано, що діти-дошкільники із різним досвідом осмислення умов воєнного стану можуть перебувати в одному колективі групи закладу дошкільної освіти, що зумовлює пошук і вибір різних педагогічних інструментів для надання конкретної психолого-педагогічної підтримки здоров’я дітей та формування їхньої життєстійкості. Метою дослідження визначено узагальнити та охарактеризувати можливості різних видів технологій ігротерапії для профілактики зниження резильєнтності дошкільників та підтримки їхнього психофізичного здоров’я в умовах воєнного стану в Україні. З’ясовано, що в науці відсутній єдиний підхід до узагальнення генетичної ознаки та класифікації технологій ігротерапії, тому їх класифікують за різними ознаками: за ступенем активності впливу фахівця (технології директивної і недирективної ігротерапії, або ж прямої та опосередкованої); технології сімейної (родинної) ігротерапії; за кількістю учасників (технології групової, індивідуальної та ігротерапії малих груп); за спрямованістю на підтримку, формування та збереження здоров’я дошкільників (здоров’язбережувальні, здоров’яформувальні технології ігротерапії) тощо. Охарактеризовано сучасні технології ігротерапії: лялькотерапію (лялькиперсони), теддітерапію (Teddy bear therapy — терапія з плюшевим ведмедиком), леґо-терапію втрати, смерті та горя, Хібукі-терапію, технологію спрямованої ігрової діяльності з терапевтичною іграшкою та інші. Обґрунтовано та узагальнено, що ефективною стратегією сучасної психолого-педагогічної підтримки дошкільників в умовах воєнного стану є використання вихователем поєднання різних елементів технологій ігротерапії для підтримки психічного здоров’я дітей, формування ціннісних орієнтирів в ігровій діяльності на тему війни, профілактики зниження резильєнтності тощо. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | "Педагогіка"; | - |
dc.subject | технології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | uk_UA |
dc.subject | технології ігротерапії | uk_UA |
dc.subject | терапевтична іграшка | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | здоров’я дошкільників | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | психологопедагогічна підтримка резильєнтності дитини | uk_UA |
dc.subject | preschool education technologies | uk_UA |
dc.subject | health-preserving technologies | uk_UA |
dc.subject | play therapy technologies | uk_UA |
dc.subject | therapeutic toy | uk_UA |
dc.subject | play activity | uk_UA |
dc.subject | preschool children's health | uk_UA |
dc.subject | health-preserving educational environment | uk_UA |
dc.subject | psychological and pedagogical support of child resilience | uk_UA |
dc.title | Технології ігротерапії для підтримки психофізичного здоров’я дошкільників в умовах воєнного стану | uk_UA |
dc.title.alternative | Play therapy technologies for supporting the psychophysical health of preschool children under martial law conditions | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перспективи_та_інновації_7_53_2025.pdf | 4.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.