Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамик, Вікторія-
dc.contributor.authorІвановський, Олександр-
dc.contributor.authorAdamyk, Viktoria-
dc.contributor.authorIvanovskyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-08-07T12:42:52Z-
dc.date.available2025-08-07T12:42:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАдамик, В. Використання штучного інтелекту в системі маркетингу: сучасні тенденції та виклики [Текст] / Вікторія Адамик, Олександр Івановський // Вісник економіки. – 2025. – № 1. – C. 230-243.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55117-
dc.description.abstractВступ. Штучний інтелект (ШІ) кардинально змінює маркетингову сферу, автоматизуючи процеси, персоналізуючи взаємодію зі споживачами та покращуючи аналітику. Однак його впровадження супроводжується викликами, зокрема етичними, правовими та економічними аспектами. Дослідження спрямоване на аналіз сучасних тенденцій використання ШІ в маркетингу та оцінювання його ефективності. Метою дослідження є аналіз сучасних тенденцій та стратегій використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності. Методи. У дослідженні застосовано загальнонаукові та спеціальні методи: системний підхід, порівняльний аналіз, SWOT-аналіз, елементи кейс-методу та результати методу експертних оцінок, що дало змогу оцінити ефективність стратегій використання ШІ в маркетингу, визначити його переваги, ризики та виклики. Результати. У світі простежується чітка тенденція активізації використання ШІ у всіх видах економічної діяльності, зокрема маркетингової. Підприємства й організації вибирають одну з трьох стратегій маркетингу – з інтегрованим ШІ, з лімітованим застосуванням ШІ або взагалі без нього. На основі проведеного аналізу встановлено, що, оскільки всі стратегії мають одночасно і переваги, і недоліки, вони можуть бути ефективно застосовані у маркетинговій діяльності, що доводять численні кейси. Найбільш збалансованим є обмежене й контрольоване використання цієї технології, адже такий підхід дозволяє максимізувати переваги ШІ, одночасно мінімізуючи ризики. Однак, це обмеження не дає змоги повністю реалізувати потенціал ШІ, що може бути бар’єром для майбутніх інновацій. Introduction. Artificial intelligence (AI) is radically changing the marketing sphere, automating processes, personalizing interaction with consumers and improving analytics. However, its implementation is accompanied by challenges, including ethical, legal and economic aspects. The study is aimed at analyzing current trends in the use of AI in marketing and assessing its effectiveness. The purpose of the study is to analyze current trends and strategies for using artificial intelligence in marketing activities. Resurch methods. The study used general scientific and special methods: a systematic approach, comparative analysis, SWOT analysis, elements of the case method and the results of the expert assessment method, which made it possible to assess the effectiveness of strategies for using AI in marketing, to identify its advantages, risks and challenges. Results. There is a clear trend in the world to increase the use of AI in all types of economic activity, including marketing. Businesses and organizations choose one of three marketing strategies – with integrated AI, with limited use of AI, or without it at all. Based on the analysis, it was found that since all strategies have both advantages and disadvantages, they can be effectively applied in marketing activities, as proven by numerous cases. The most balanced is the limited and controlled use of this technology, because such an approach allows you to maximize the benefits of AI while minimizing risks. However, this limitation does not allow you to fully realize the potential of AI, which can be a barrier to future innovations.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectстратегії ШІ у маркетинговій діяльностіuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjectAI strategies in marketing activitiesuk_UA
dc.titleВикористання штучного інтелекту в системі маркетингу: сучасні тенденції та викликиuk_UA
dc.title.alternativeUse of artificial intelligence in the marketing system: current trends and challengesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2025 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамик.PDF1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.