Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55216
Назва: Створення інтерактивного освітнього середовища у професійній підготовці майбутніх фахівців медицини
Інші назви: Creation of an interactive educational environment in professional training of future medical specialists
Автори: Мельничук, Ірина
Melnychuk, Iryna
Ключові слова: інтерактивне навчання
фахівці медичної галузі
викладачі
діалог
інтеракції
interactive learning
interactive learning
teachers
teachers
interactions
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Мельничук, І. Створення інтерактивного освітнього середовища у професійній підготовці майбутніх фахівців медицини [Текст] / Ірина Мельничук // Гуманітарні студії : історія та педагогіка. – 2023. – Вип. 2. – С. 85-93.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті підкреслено актуальність використання інтерактивних технологій, форм і методів навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців медицини. Сутність інтерактивного навчання розкривається в контексті педагогіки співробітництва та активної діалогічної взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Узагальнено, що діалогічність інтерактивного навчання сприяє уточненню рівня підготовленості студентів, що виявляється у сформованості професійних знань, умінь і навичок майбутніх фахівців медичної галузі. В інтерактивному освітньому середовищі студенти мають змогу продемонструвати своє розуміння мети, сутності, особливостей, спрямованості виконання професійних функцій. Аргументовано, що в інтерактивному навчальному середовищі студенти мають змогу набути відповідного досвіду діяльності в медичні сфері. Опанування професійних умінь і навичок відбувається у безпечних умовах навчання, що набуває особливої значущості в підготовці майбутніх лікарів і медичних сестер. Використання інтерактивних технологій і методів зорієнтоване на створення інтерактивного освітнього середовища у медичних закладах вищої освіти. Інтерактивна взаємодія всіх учасників освітнього процесу спрямовується активізацією мисленнєвої діяльності студентів. Участь в інтерактивних вправах спонукає майбутніх медиків до самоосвіти, до апробації оптимальних та ефективних професійних дій у практичній діяльності. Конкретизовано основні ознаки інтерактивного навчання. До таких ознак віднесено: можливість активного спілкування його учасників для вирішення професійних завдань; використання різноманітних форм і методів професійно-комунікативної взаємодії майбутніх медиків; цілеспрямована рефлексія учасників інтерактивного освітнього процесу та оцінювання результатів міжособистісної взаємодії. Узагальнено, що інтерактивне навчання є технологічним процесом співпраці суб’єктів педагогічної взаємодії. Інтерактивне навчання розглянуто як організований педагогічний процес, основою якого є сукупність взаємопов’язаних активних співдій викладача і студентів. Підкреслено, що основною функцією викладача в умовах інтерактивного навчання є створення ефективного освітнього для саморозвитку майбутнього фахівця медицини та корегування цього процесу. Abstract. The article emphasizes the relevance of using interactive technologies, forms and methods of training in the professional training of future medical specialists. The essence of interactive learning is revealed in the context of pedagogy of cooperation and active dialogic interaction of all participants in the educational process. In general, the dialogic nature of interactive learning contributes to clarifying the level of preparation of students, which is manifested in the formation of professional knowledge, abilities and skills of future specialists in the medical field. In an interactive educational environment, students have the opportunity to demonstrate their understanding of the purpose, essence, features, direction of professional functions. It is argued that in an interactive learning environment, students have the opportunity to gain relevant experience in the medical field. The acquisition of professional skills and abilities takes place in a safe learning environment, which is of particular importance in the training of future doctors and nurses. The use of interactive technologies and methods is aimed at creating an interactive educational environment in medical institutions of higher education. The interactive cooperation of all participants in the educational process is directed to the activation of students' intellectual activity. Participation in interactive exercises encourages future doctors to self-educate, to test optimal and effective professional actions in practical activities. The main features of interactive learning are specified. Such characteristics include the possibility of active communication of its participants to solve professional tasks; the use of various forms and methods of professional and communicative interaction of future doctors; purposeful reflection of the participants of the interactive educational process and evaluation of the results of interpersonal interaction. It is summarized that interactive learning is a technological process of cooperation between subjects of pedagogical interaction. Interactive learning is considered as an organized pedagogical process, the basis of which is a set of interconnected active interactions between the teacher and students. It is emphasized that the main function of the teacher in the conditions of interactive learning is to create an effective educational for the self-development of the future medical specialist and to correct this process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55216
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні студії: історія та педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕЛЬНИЧУК.PDF327.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.