Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайда, Соломія Романівна-
dc.date.accessioned2025-08-27T08:16:52Z-
dc.date.available2025-08-27T08:16:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБайда, С. Р. Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент ; освітньо-професійна програма – менеджмент / Соломія Романівна Байда ; науковий керівник к.е.н., доц. Н. В. Котис. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 42 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55232-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління кризамиuk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.titleМаркетинг як елемент антикризового управління підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Байда С.Р. МЕН-41.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.