Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55240
Назва: Реалізація програм лояльності в продажах підприємства
Інші назви: Improvement of loyalty programs in the enterprise sales
Автори: Гевко, Максим Віталійович
Ключові слова: ТОВ «Пивоварня Опілля»
програми лояльності
продажи
лояльність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гевко, М. В. Реалізація програм лояльності в продажах підприємства = Improvement of loyalty programs in the enterprise sales : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент ; освітньо-професійна програма – менеджмент / Максим Віталійович Гевко ; науковий керівник к.е.н., доц. Ж. Л. Крисько. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 39 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Реалізація програм лояльності в продажах підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55240
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гевко М.В.МЕНз-41.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.