Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55390
Назва: | Реалізація змістової лінії «Геометричні фігури» шляхом використання цифрових засобів на уроках математики у 1 класі |
Інші назви: | Implementation of the Content Line “Geometric Figures” Through the Use of Digital Tools in Mathematics Lessons in 1st Grade |
Автори: | Шишак, Андріана Михайлівна Жаркова, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | геометричні фігури, математика, математична компетентність, початкова школа, молодші школярі, цифрові засоби, онлайн-інструменти, програмне забезпечення ПК |
Дата публікації: | 31-тра-2024 |
Видавництво: | Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка |
Бібліографічний опис: | Шишак А., Жаркова І. Реалізація змістової лінії «Геометричні фігури» шляхом використання цифрових засобів на уроках математики у 1 класі. Освіта. Інноватика. Практика. 2024. Т. 12, № 5. С. 104-110. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol12i5-016 |
Короткий огляд (реферат): | Відповідно до чинного Державного стандарту початкової освіти слід сприяти формуванню у молодших школярів математичної компетентності, що забезпечується шляхом реалізації математичної освітньої галузі та навчального предмета «Математика». У Типових освітніх програмах вміщено змістові лінії («Геометричні фігури», «Просторові відношення. Геометричні фігури»), завдання яких полягає у розвитку в здобувачів початкової освіти просторових уявлень; формуванню у них здатності розрізняти геометричні фігури за їх істотними ознаками; оволодінні практичними вміннями побудови, креслення, моделювання та конструювання геометричних фігур від руки та шляхом використання простих креслярських інструментів; тощо. Для досягнення означених результатів навчання корисним є застосування цифрових засобів. У статті обґрунтовано потенціал використання цифрових онлайн-інструментів та програмного забезпечення ПК для реалізації змістової лінії «Геометричні фігури» на уроках математики у 1 класі відповідно до Типової освітньої програми для 1–2 класів, розробленої під керівництвом О. Савченко. Canva дає змогу розробити зображення для унаочнення завдань, спрямованих на розвиток умінь орієнтуватися на площині та в просторі, словесно описувати розміщення предметів; моделювати геометричні фігури. Cokogames пропонує користувачам виконати графічні диктанти у формі онлайн-гри для засвоєння основних категорії змістової лінії; YouTube містить відеофрагменти детального процесу їх створення, а сайт «Розвиток дитини» – шаблони для друку. Wordwall передбачає можливість спродукувати інтерактивні вправи для засвоєння істотних ознак геометричних фігур; Matific – виконати математичні вправи для формування вміння співвідносити реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур. Засобами Microsoft PowerPoint можна створити інтерактивну мультимедійну презентацію з тригерами для сприяння усвідомленню молодшими школярами напрямків руху; Paint – навчальні матеріали для вимірювання довжини відрізка та креслення відрізків заданої довжини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55390 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024-OIP-v12i5+-+Shyshak,Zharkova.pdf | 689.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.