Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55392
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шишак, Андріана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-06T11:59:20Z | - |
dc.date.available | 2025-09-06T11:59:20Z | - |
dc.date.issued | 2022-01-12 | - |
dc.identifier.citation | Шишак А. Формування навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи в процесі роботи з цифровою інформацією. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. № 2. C. 34–41. DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.2.5 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55392 | - |
dc.description.abstract | З’ясовано сутність понять «навчально-пізнавальна діяльність» і «цифрова інформація». Навчально-пізнавальну діяльність обґрунтовано як діяльність, що спрямована на засвоєння особистістю системи компетентностей, в результаті чого реалізується пізнавальний аспект, тобто розвиток її пізнавальних психічних процесів; як комплексну категорію, компонентами якої є навчальна та пізнавальна діяльність здобувача освіти. В умовах діджиталізації початкової освіти окреслено специфіку поетапного засвоєння знань, умінь, навичок та досвіду пізнання учнями початкової школи під час роботи з цифровою інформацією: сприймання, осмислення і розуміння, узагальнення, закріплення та застосування. Досліджено характерні особливості пізнавальної діяльності молодших школярів (відчуття, сприймання, пам’яті, мислення, уваги, уяви та мовлення) через призму їх роботи з цифровою інформацією, які зумовлені специфічною формою навчального матеріалу та віковими особливостями учнів початкової школи. Визначено, що мотивація – це основа формування навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку під час роботи з діджитал-матеріалами. Охарактеризовано мотиви навчально-пізнавальної діяльності, що пов’язані із взаємодією молодших школярів з цифровою інформацією: прагнення дізнатися щось нове, прагнення засвоїти нові способи дій, бажання працювати з інформаційно-цифровими засобами. | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність, формування навчально-пізнавальної діяльності, учень початкової школи, цифрова інформація | uk_UA |
dc.subject | educational and cognitive activity, formation of educational and cognitive activity, primary school pupil, digital information | uk_UA |
dc.title | Формування навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи в процесі роботи з цифровою інформацією | uk_UA |
dc.title.alternative | Forming Primary School Pupil’s Educational and Cognitive Activity While Working with Digital Information | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
250674-Текст статті-575282-1-10-20220104.pdf | 368.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.