Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55397
Назва: PR І КОМУНІКАЦІЇ В ОСВІТІ: ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ ІМІДЖУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Автори: Лівіцька, Наталія Василівна
Кричківська, Оксана Василівна
Ключові слова: PR-менеджмент в освіті
інноваційні технології в освіті
управління ВНЗ
комунікації в освіті
Дата публікації: 2025
Видавництво: Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код»
Бібліографічний опис: Лівіцька Н.В., Кричківська О.В. PR і комунікації в освіті: підходи до побудови іміджу вищого навчального закладу //Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Вип.15. - Ред. кол.: В. Ф. Черкасов та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. - С. 172-176.
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує особливості формування іміджу освітніх установ, аналізує сучасні тенденції використання цифрових комунікацій, соціальних мереж та інтегрованих маркетингових рішень в освітньому секторі. Увага фокусується на адаптації PR-стратегій до специфіки діяльності вищих навчальних закладів, включаючи управління кризовими ситуаціями, побудову відносин зі стейкхолдерами та формування внутрішнього бренду. Дослідження аналізує наукові праці вітчизняних та зарубіжних авторів, емпіричні дані щодо використання PR-інструментів вищими навчальними закладами, а також результати опитувань студентів, викладачів та адміністративного персоналу щодо ефективності комунікаційних стратегій. Ключові слова: вищий навчальний заклад, інноваційні технології, комунікації в освіті, PR-менеджмент в освіті, PR-підходи, управління навчальними закладами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55397
ISSN: 2786-6904
2786-6912
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Livitska_Krychkivska_article_1.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.