Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKrychkivska Oksana Vasylivna-
dc.contributor.authorLivitska Nataliia Vasylivna-
dc.date.accessioned2025-09-11T11:41:16Z-
dc.date.available2025-09-11T11:41:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКричківська О.В., Лівіцька Н.В. Використання коучингових елементів у тренінгах із ділової комунікації для майбутніх педагогів //Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Вип.15. - Ред. кол.: В. Ф. Черкасов та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. - С. 127-131.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6904-
dc.identifier.issn2786-6912-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55398-
dc.description.abstractУ контексті соціально-економічних трансформацій та зростаючого значення м’яких навичок у професійній підготовці майбутніх педагогів особливої актуальності набуває проблема підвищення компетентності ділового спілкування шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій. У статті обґрунтовано теоретичне й практичне значення інтеграції елементів коучингу в програми тренінгів ділового спілкування. На основі аналізу сучасної наукової літератури та емпіричних даних коучинг розглядається як гнучкий і особистісно-орієнтований метод, що сприяє формуванню внутрішньої мотивації, рефлексивного мислення та міжособистісної взаємодії.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУжгород-Кропивницький : Видавництво «Код»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectділова комунікаціяuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectкоучингові технологіїuk_UA
dc.titleTHE USE OF COACHING ELEMENTS IN BUSINESS COMMUNICATION TRAINING FOR FUTURE EDUCATORSuk_UA
dc.title.alternativeВИКОРИСТАННЯ КОУЧИНГОВИХ ЕЛЕМЕНТІВ У ТРЕНІНГАХ ІЗ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Livitska_Krychkivska_article_2.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.