Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чайка, Володимир Мирославович | - |
dc.contributor.author | Шишак, Андріана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-21T18:54:25Z | - |
dc.date.available | 2025-09-21T18:54:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Чайка В., Шишак А. Інформаційно-цифрові вміння учнів початкової школи: сутність, види, змістові характеристики. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 69–77. https://doi.org/10.25128/2415-3605.23.1.9%20 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-6382 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55438 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано сутність поняття «інформаційно-цифрові вміння» як вміння опрацьовувати цифрову інформацію, зокрема й комунікувати онлайн, і добирати відповідні засоби ІКТ та алгоритми дій з ними для реалізації власного запиту. Охарактеризовано види та зміст інформаційно-цифрових умінь учнів початкової школи: вміння шукати інформацію в інтернеті – оволодіння молодшими школярами здатністю швидко та якісно, використовуючи Глобальну мережу, отримувати відповіді на власні пошукові запити; вміння критично оцінювати цифрові дані – здатність молодшого школяра осмислювати інформацію з інтернет-джерел та усвідомлювати її відповідність науковій чи соціальній дійсності; вміння обирати необхідні для виконання навчального завдання цифрові засоби – здатність молодших школярів використовувати таке комп’ютерне програмне та апаратне забезпечення чи онлайн-інструменти, які дають змогу реалізувати навчальне завдання за найменших витрат часу, зусиль та ресурсів; вміння добирати та використовувати цифрові засоби для онлайн-комунікації – здатність молодших школярів визначати, які засоби ІКТ найповніше сприятимуть реалізації мети їхнього комунікативного запиту, та використовувати їх для навчання та у повсякденному житті; вміння «нетикету» – здатність молодших школярів етично поводитися в інтернеті; вміння створювати та редагувати цифровий продукт – здатність учнів початкової школи продукувати та вносити зміни у діджитал-файли; вміння безпечно поводитися в інтернеті – сформована на основі знань та досвіду здатність виконувати онлайн-діяльність без шкоди для власного здоров’я, здоров’я інших та матеріального становища; вміння самостійно вирішувати елементарні технічні проблеми – здатність молодших школярів усувати найпростіші неточності у роботі комп’ютера чи смартфона. | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрові вміння, , цифрова інформація, онлайн-комунікація, молодші школярі, початкова школа | uk_UA |
dc.subject | information and digital skills, digital information, online communication, younger pupils, primary school | uk_UA |
dc.title | Інформаційно-цифрові вміння учнів початкової школи: сутність, види, змістові характеристики | uk_UA |
dc.title.alternative | Information and Digital Skills of Primary School Pupils: Essence, Types, and Content Characteristics | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9_CHAIKA_SHYSHAK.pdf | 363.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.