Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишак, Андріана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-09-21T19:02:45Z-
dc.date.available2025-09-21T19:02:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШишак А. Інформаційно-комунікаційна та інформаційно-цифрова компетентності молодшого школяра: порівняльний аналіз змісту понять. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2022. № 1 (50). С. 315–318. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.315-318uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55439-
dc.description.abstractАктуальність проблеми дослідження сутності інформаційно-комунікаційної та інформаційно-цифрової компетентностей, їх порівняння зумовлена відображенням різних тлумачень термінів у Державному стандарті початкової освіти та Концептуальних засадах реформування середньої школи «Нова українська школа». Мета статті полягає у дослідженні сутності понять «інформаційно-комунікаційна компетентність» та «інформаційно-цифрова компетентність», порівнянні їх змісту в контексті формування в учнів початкової школи. Серед основних методів наукового дослідження використано аналіз, порівняння, узагальнення та конкретизацію. У статті конкретизовано зміст понять: інформаційно-комунікаційна компетентність як сукупність знань, умінь, навичок, досвіду діяльності та ціннісних ставлень особистості, що передбачають критичну та доцільну взаємодію користувача із інформацією та засобами інформаційно-комунікаційних технологій для її обробки та комунікації; інформаційно-цифрова компетентність як система знань, умінь, навичок, досвіду діяльності та ціннісних ставлень здобувача освіти, що пов’язано із критичною обробкою та використанням інформації суто у цифровій формі. Зважаючи на трактування та дослідження семантики складових частин термінів, встановлено, що інформаційно-комунікаційна та інформаційно-цифрова компетентності мають подібний зміст і можуть вживатися, здебільшого, як синоніми: інформаційно-комунікаційна компетентність – для акцентування насамперед на комунікаційному аспекті; інформаційно-цифрова компетентність – на цифровій формі інформації, з якою працює користувач.uk_UA
dc.publisherУжНУuk_UA
dc.relation.ispartofseries«Педагогіка. Соціальна робота»;-
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентність, інформаційно-цифрова компетентність, цифрова інформація, учень початкової школи, початкова освітаuk_UA
dc.subjectinformation-communication competence, information-digital competence, digital information, primary school pupil, primary educationuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікаційна та інформаційно-цифрова компетентності молодшого школяра: порівняльний аналіз змісту понятьuk_UA
dc.title.alternativeInformation-Communication and Information-Digital Competences of Primary School Pupils: Comparative Content Analysis of Conceptsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шишак УЖНУ.pdf549.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.