Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55443
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шишак, Андріана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-22T15:26:29Z | - |
dc.date.available | 2025-09-22T15:26:29Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Шишак А. Педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Львів, 2024. Вип. 40. С. 24-38. http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2024.40.12232 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2078-5526 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55443 | - |
dc.description.abstract | Протлумачено педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти як якісну характеристику комплексу процесів та явищ під час цифрової трансформації початкової освіти, що впливають на ефективне становлення в учнів початкової школи інформаційно-цифрових умінь. Окресленими педагогічними умовами визначено такі: розвиток позитивної мотивації та ціннісного ставлення молодших школярів до оволодіння інформаційно-цифровими вміннями, формування навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів під час роботи з цифровою інформацією, створення освітньо-розвивального середовища початкової школи для формування у молодших школярів інформаційно-цифрових умінь, стимулювання конструктивно-продуктивної рефлексії під час опрацювання цифрової інформації та онлайн-комунікації у здобувачів початкової освіти. Охарактеризовано педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти: – розвиток позитивної мотивації та ціннісного ставлення молодших школярів до оволодіння інформаційно-цифровими вміннями передбачає формування двох новоутворень: позитивної мотивації та ціннісного ставлення; – формування навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів під час роботи з цифровою інформацією охоплює становлення у здобувачів початкової освіти діалектичної єдності двох видів діяльності: навчальної та пізнавальної; – створення освітньо-розвивального середовища початкової школи для формування у молодших школярів інформаційно-цифрових умінь передбачає систему впливів та умов формування і розвитку особистості молодшого школяра на таких рівнях: державному та регіональному, конкретного закладу освіти та класу; – стимулювання конструктивно-продуктивної рефлексії під час опрацювання цифрової інформації та онлайн-комунікації у здобувачів початкової освіти охоплює сприяння виконувати три її види: ретроспективний, ситуативний та перспективний. | uk_UA |
dc.publisher | ЛНУ ім. І. Франка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічна; | - |
dc.subject | педагогічні умови, інформаційно-цифрові вміння, позитивна мотивація, ціннісне ставлення, навчально-пізнавальна діяльність, освітньо-розвивальне середовище, конструктивно-продуктивна рефлексія, молодші школярі, початкова школа, диджиталізація початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions, information and digital skills, positive motivation, value attitude, educational and cognitive activity, educational and developmental environment, constructive and productive reflection, junior schoolchildren, primary school, digitalization of primary education | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical Requirements for the Development of Information and Digital Skills of Junior Schoolchildren in the Process of Primary Education Digitalization | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shushak_Lviv (1).pdf | 7.58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.