Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишак, Андріана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-09-22T15:26:29Z-
dc.date.available2025-09-22T15:26:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШишак А. Педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Львів, 2024. Вип. 40. С. 24-38. http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2024.40.12232uk_UA
dc.identifier.issn2078-5526-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55443-
dc.description.abstractПротлумачено педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти як якісну характеристику комплексу процесів та явищ під час цифрової трансформації початкової освіти, що впливають на ефективне становлення в учнів початкової школи інформаційно-цифрових умінь. Окресленими педагогічними умовами визначено такі: розвиток позитивної мотивації та ціннісного ставлення молодших школярів до оволодіння інформаційно-цифровими вміннями, формування навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів під час роботи з цифровою інформацією, створення освітньо-розвивального середовища початкової школи для формування у молодших школярів інформаційно-цифрових умінь, стимулювання конструктивно-продуктивної рефлексії під час опрацювання цифрової інформації та онлайн-комунікації у здобувачів початкової освіти. Охарактеризовано педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти: – розвиток позитивної мотивації та ціннісного ставлення молодших школярів до оволодіння інформаційно-цифровими вміннями передбачає формування двох новоутворень: позитивної мотивації та ціннісного ставлення; – формування навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів під час роботи з цифровою інформацією охоплює становлення у здобувачів початкової освіти діалектичної єдності двох видів діяльності: навчальної та пізнавальної; – створення освітньо-розвивального середовища початкової школи для формування у молодших школярів інформаційно-цифрових умінь передбачає систему впливів та умов формування і розвитку особистості молодшого школяра на таких рівнях: державному та регіональному, конкретного закладу освіти та класу; – стимулювання конструктивно-продуктивної рефлексії під час опрацювання цифрової інформації та онлайн-комунікації у здобувачів початкової освіти охоплює сприяння виконувати три її види: ретроспективний, ситуативний та перспективний.uk_UA
dc.publisherЛНУ ім. І. Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічна;-
dc.subjectпедагогічні умови, інформаційно-цифрові вміння, позитивна мотивація, ціннісне ставлення, навчально-пізнавальна діяльність, освітньо-розвивальне середовище, конструктивно-продуктивна рефлексія, молодші школярі, початкова школа, диджиталізація початкової освітиuk_UA
dc.subjectpedagogical conditions, information and digital skills, positive motivation, value attitude, educational and cognitive activity, educational and developmental environment, constructive and productive reflection, junior schoolchildren, primary school, digitalization of primary educationuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освітиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical Requirements for the Development of Information and Digital Skills of Junior Schoolchildren in the Process of Primary Education Digitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shushak_Lviv (1).pdf7.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.