Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербяк, Юрій Адамович | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-24T18:14:37Z | - |
dc.date.available | 2025-09-24T18:14:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480 | - |
dc.description | Журнал “Молодь і ринок” - Дрогобицький державний педагогічний університет, 2022. - № 7 | uk_UA |
dc.description.abstract | Здійснено науково-теоретичне обґрунтування доцільності й ефективності використання двох базових інстру-ментів коучингу (техніка “сильних запитань” та модель GROW) у формуванні когнітивної гнучкості як важливої особистісної і професійної якості майбутнього менеджера освіти. Показано можливості використання коучингової техніки “сильних запитань” та моделі GROW у розвитку когнітивної гнучкості майбутніх фахівців. | uk_UA |
dc.subject | майбутній менеджер освіти | uk_UA |
dc.subject | когнітивна гнучкість | uk_UA |
dc.subject | когнітивна регідність | uk_UA |
dc.subject | коучинг | uk_UA |
dc.subject | техніка. | uk_UA |
dc.subject | модель GROW | uk_UA |
dc.title | Використання технології коучингу у формуванні когнітивної гнучкості майбутнього менеджера освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
267216-Текст статті-616582-1-10-20221116.docx | 58.17 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.