Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербяк, Юрій Адамович-
dc.date.accessioned2025-09-24T18:14:37Z-
dc.date.available2025-09-24T18:14:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480-
dc.descriptionЖурнал “Молодь і ринок” - Дрогобицький державний педагогічний університет, 2022. - № 7uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено науково-теоретичне обґрунтування доцільності й ефективності використання двох базових інстру-ментів коучингу (техніка “сильних запитань” та модель GROW) у формуванні когнітивної гнучкості як важливої особистісної і професійної якості майбутнього менеджера освіти. Показано можливості використання коучингової техніки “сильних запитань” та моделі GROW у розвитку когнітивної гнучкості майбутніх фахівців.uk_UA
dc.subjectмайбутній менеджер освітиuk_UA
dc.subjectкогнітивна гнучкістьuk_UA
dc.subjectкогнітивна регідністьuk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectтехніка.uk_UA
dc.subjectмодель GROWuk_UA
dc.titleВикористання технології коучингу у формуванні когнітивної гнучкості майбутнього менеджера освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
267216-Текст статті-616582-1-10-20221116.docx58.17 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.