Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербяк, Юрій Адамович-
dc.contributor.authorБіницька, Катерина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-09-24T18:48:06Z-
dc.date.available2025-09-24T18:48:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55481-
dc.descriptionПсихолого-педагогічні проблеми сучасної школи - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022. - № 2uk_UA
dc.description.abstractНами проаналізовано діяльність закордонних та вітчизняних університетів для розвитку циркулярної економіки. В статті констатовано, що сьогодні університети відіграють головну роль у створенні нових структур для управління ресурсами та перетворенні їх у реальність. У статті надані рекомендації вітчизняним університетами для виконання ними ролі як каталізатора провадження підходів циркулярної економіки. Акцентовано, що університети можуть відігравати ключову роль у сприянні просуванню підходів циркулярної економіки для забезпечення сталого розвитку суспільстваuk_UA
dc.subjectциркулярна економікаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectзарубіжний досвідuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.titleДіяльність закладів вищої освіти для розвитку циркуляції економіки: закордонний та вітчизняний досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.