Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55490
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біловус, Леся Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-25T07:30:14Z | - |
dc.date.available | 2025-09-25T07:30:14Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Біловус Л. І. Музейна практика у збереженні та презентації нематеріальної культурної спадщини // Історія науки та біографістика. – 2024. – № 1. – С. 179–195. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55490 | - |
dc.description.abstract | У статті порушується питання ролі музейної практики у збереженні та презентації нематеріальної культурної спадщини. Нематеріальна культурна спадщина є комплексним явищем, що має відношення як до феномену традиційної культури, процесів наслідування і трансляції соціально і культурно значимої інформації, так і до сучасного культурно-політичного дискурсу, що відіграє величезну роль у регулюванні процесів у сфері культури. Розглянуто форми та методи збереження нематеріальної культурної спадщини крізь призму музеології. Організація «живого музею» не обмежується експонуванням лише матеріальних проявів нематеріальної культурної спадщини, але також активно сприяє роботі з молоддю через майстер-класи та інші форми передачі знань від майстрів-носіїв. Однією із популярних форм музейно-педагогічної роботи, пов’язаної зі збереженням і презентацією нематеріальної культурної спадщини, є діяльність різноманітних гуртків, залучення до музейної діяльності фольклорних колективів, організація фестивалів народної музики і подібних заходів. Важливою тенденцією є також використання театралізації як елемента музейної комунікації. Також у музеях все більше використовуються різні форми історичних реконструкцій, демонстрація ремісничого виробництва, різні свята, що застосовуються як в музеях-будівлях (дитячі та сімейні свята), так і в музеях під відкритим небом й екомузеях, а також використання ігор у музейно-педагогічній діяльності. Як показує аналіз використання форм та методів, музей володіє більш широкими та ефективними механізмами збереження нематеріальної культурної спадщини. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Музей | uk_UA |
dc.subject | Музеологія | uk_UA |
dc.subject | Музейна практика | uk_UA |
dc.subject | Нематеріальна культурна спадщина | uk_UA |
dc.title | Музейна практика у збереженні та презентації нематеріальної культурної спадщини | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 818.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.