Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7590Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
| dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна Лонгінівна | - |
| dc.date.accessioned | 2016-12-19T09:12:14Z | - |
| dc.date.available | 2016-12-19T09:12:14Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7590 | - |
| dc.description.abstract | У статті подана модель повного функціонального циклу модульно-розвивального освітнього процесу як системи навчальних задач, у якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання, а саме: деталізовано мету, умови, академічний і розвивальний результати застосування вчителем чи викладачем системи зазначених задач на кожному з восьми етапів навчального модуля як реальної розвивальної взаємодії педагога з вихованями. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Вітакультурний млин, модуль 11, 2010, С. 4-8 | uk_UA |
| dc.title | Методологічне обґрунтування моделі повного функціонального циклу модульно-розвивального процесу як системи навчальних задач | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| f_11_1.pdf | 307.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.