Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8045Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна Лонгінівна | - |
| dc.date.accessioned | 2016-12-22T08:13:47Z | - |
| dc.date.available | 2016-12-22T08:13:47Z | - |
| dc.date.issued | 2008 | - |
| dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 41-55. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8045 | - |
| dc.description.abstract | З метою подолання існуючих суперечностей, які супроводжують дослідження проблематики проектування навчально-виховного процесу, проаналізовано та структуровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку (зокрема, розмежовано такі онтологічні конструкти, як проект, програма, модель, план), а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття "психологічне проектування навчальних задач”. | uk_UA |
| dc.subject | проект | uk_UA |
| dc.subject | програма | uk_UA |
| dc.subject | модель | uk_UA |
| dc.subject | план | uk_UA |
| dc.subject | психологічне проектування | uk_UA |
| dc.subject | навчальні задачі | uk_UA |
| dc.title | Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2.pdf | 526.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.