Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8048| Назва: | Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема |
| Автори: | Надвинична, Тетяна Лонгінівна |
| Ключові слова: | наукова школа наукове співтовариство фундаментальні знання проблема суспільствотворення теорія дослідницька програма наукова Ідея гіпотеза |
| Дата публікації: | 2003 |
| Бібліографічний опис: | Надвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 114-122. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється аналіз становлення і розвитку наукових шкіл як проблеми суспільствотворення. Проблема полягає в тому, що досі немае чіткої класифікації, не визначена структура та ознаки, які б відрізняли просто дослідницькі колективи від справжніх наукових шкіл, які є осередком народження нових ідей і трансформація їх у нові фундаментальні знання, що є базисом всієї науки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8048 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 4.pdf | 243.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.