Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1016
Назва: Дослідження просування нової марки на український ринок
Автори: Житар, Ігор
Zhytar, I.
Ключові слова: просування
ринок соків
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Житар, І. Дослідження просування нової марки на український ринок : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 803050401- Економіка підприємства  / Ігор Житар ; наук. керівник д.е.н., Матвіїв М.Я. — Тернопіль, 2013. — 115 с.
Короткий огляд (реферат): В даній магістерській роботі розглянуто роль торгових марок у маркетинговій діяльності підприємств, процес створення товарної марки, основні поняття брендингу. Подано дослідження кон'юнктури ринку сокової продукції в Україні, розглянуто маркетингові стратегії основних гравців ринку та особливості використання торгових марок. Наведено дані власного соціологічного дослідження для виявлення можливості використання торгової марки при просуванні на вітчизняний ринок сокової продукції. Сформульовані пропозиції щодо виведення на ринок нової торгової марки соку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1016
Розташовується у зібраннях:2012-2013 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhytar I.Yu._EPMzmi-51.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.