Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10391
Назва: Педагогические условия эффективности тьюторского занятия
Інші назви: Pedagogical conditions of effectivenessof a tutoring lesson
Автори: Зарішняк, Інна Миколаївна
Ключові слова: тьютор
тьюторское занятие
педагогические условия
эффективности тьюторского занятия
Дата публікації: 2012
Видавництво: Москва, Воронеж, Научные иследования: информация, анализ, прогноз
Бібліографічний опис: Заришняк І. М. Педагогические условия эффективности тьюторского занятия / І. М. Зарішняк // Научные иследования: информация, анализ, прогноз : монография (международная) / [Г.М. Агеева, В.Н. Багрий, И.А. Бец и др.]; под общей ред. проф. О.И. Кирикова. - Книга 38. - Москва: Наука информ; Воронеж : ВГПУ, 2012. - С. 72-79.
Короткий огляд (реферат): В статье уточнены понятия "тьютор", "тьюторское занятие". Определены педагогические условия тьюторского занятия и теоретически обоснована эффективность их использования в вузах Украины. The article specifies the contents of "a tutot" and "a tutoring lesson". The pedagogical conditions of a tutoring lesson are defined, the effectiveness of use of tutoring lessons at the higher educational establishments in Ukraine is theoretically substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10391
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n_y.pdf752.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.