Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-31T10:21:11Z-
dc.date.available2017-01-31T10:21:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗаришняк І. М. Педагогические условия эффективности тьюторского занятия / І. М. Зарішняк // Научные иследования: информация, анализ, прогноз : монография (международная) / [Г.М. Агеева, В.Н. Багрий, И.А. Бец и др.]; под общей ред. проф. О.И. Кирикова. - Книга 38. - Москва: Наука информ; Воронеж : ВГПУ, 2012. - С. 72-79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10391-
dc.description.abstractВ статье уточнены понятия "тьютор", "тьюторское занятие". Определены педагогические условия тьюторского занятия и теоретически обоснована эффективность их использования в вузах Украины. The article specifies the contents of "a tutot" and "a tutoring lesson". The pedagogical conditions of a tutoring lesson are defined, the effectiveness of use of tutoring lessons at the higher educational establishments in Ukraine is theoretically substantiated.uk_UA
dc.publisherМосква, Воронеж, Научные иследования: информация, анализ, прогнозuk_UA
dc.subjectтьюторuk_UA
dc.subjectтьюторское занятиеuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjectэффективности тьюторского занятияuk_UA
dc.titleПедагогические условия эффективности тьюторского занятияuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of effectivenessof a tutoring lessonuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n_y.pdf752.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.