Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10837
Назва: Особливості математичного моделювання у маркетингових дослідженнях
Інші назви: Pecularities of mathematic modelling in market research
Автори: Вільчинська (Лисюк), Олена Миколаївна
Ключові слова: математичне моделювання
маркетингові дослідження
функціонування підприємтва
управлінське рішення
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вінниця, Проблеми та перспективи розвитку національних економік в сучасних умовах
Бібліографічний опис: Лисюк О. М. Особливості математичного моделювання у маркетингових дослідженнях / О. М. Лисюк // Проблеми та перспективи розвитку національних економік в сучасних умовах. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Вінниця, - Тернопіль: Крок, 2013. - С. 378-380.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено математичний апарат аналізу і прогнозування маркетингових досліджень на основі комбінування інтуїтивного і формалізованого підходів у завданнях обгрунтування маркетингових рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10837
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Office Word.pdf644.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.