Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10917
Назва: Формування виробничої програми підприємства на основі маркетингових досліджень
Інші назви: Formation of an enterprise’ production programme on the basis of marketing research
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Sabetska, T. I.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Сабецька, Тетяна Ігорівна. Формування виробничої програми підприємства на основі маркетингових досліджень [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Сабецька Тетяна Ігорівна ; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород, 2011. - 20 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10917
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.pdf348.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.