Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10922
Назва: ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: Ways of CSR strategy implementation into the marketing strategy of the enterprise
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
стейкхолдери
сталий розвиток
теорія «потрійного результату»
Дата публікації: 2011
Видавництво: СТАЛИЙ РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ. - ПВНЗ УЕПВ
Бібліографічний опис: Козин, Л. В. Шляхи реалізації принципів корпоративної соціальної відповідальності у маркетинговій стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Козин // Сталий розвиток економіки. –2011. – С. 247-250.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті підходи до розуміння місця корпоративної соціальної відповідальності у діяльності сучасного підприємства, а також шляхів її реалізації за допомогою використання інструментів маркетингової стратегії компанії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10922
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.