Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10926
Назва: Формування ланцюгів постачання на засадах соціально-відповідального маркетингу і сталого розвитку
Інші назви: Formation of supply chains on the basis of socially responsible marketing and sustainable development
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: ланцюги постачання
соціально-відповідальний маркетинг
сталий розвиток
транзакційні взаємини
партнерство
Дата публікації: 2016
Видавництво: Технологический аудит и резервы производства. - Полтавська аграрна державна академія, ПП «Технологічний центр»
Бібліографічний опис: Козин, Л. В. Формування ланцюгів постачання на засадах соціально відповідального маркетингу і сталого розвитку / Л. В. Козин // Технологічний аудит і резерви виробництва / Полтавська аграрна державна академія, ПП «Технологічний центр». – 2016. – №2/5 (28). - С.14-19.
Короткий огляд (реферат): Визначено основну ціль формування ланцюгів постачання підприємства в контексті дотри­мання принципів сталого розвитку і соціально-відповідального маркетингу. Обґрунтовано роль партнерських взаємин компанії із контрагентами в системі ефективної ринкової діяльності. Запропоновано модель формування соціально-відповідальних ланцюгів постачання сучасного підприємства. Зроблено висновок про необхідність якомога ширшого залучення бізнес-партнерів до програм соціально-відповідального маркетингу компанії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10926
ISSN: 2226-3780
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65824-136758-1-PB.pdf626.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.