Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10938
Назва: | Сутність дидактичної емоційної взаємодії " викладач-студент" |
Інші назви: | The essence of the didactic emotional interaction "lecturer-student" |
Автори: | Зарішняк, Інна Миколаївна |
Ключові слова: | дидактична взаємодія викладач-студент педагог педагогічні стосунки |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Вінниця, Наукові записки |
Бібліографічний опис: | Зарішняк І. М. Сутність дидактичної емоційної взаємодії «викладач-студент» / І. М. Зарішняк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.– Вінниця: Едельвейс і К, 2008. –Вип. 23. – С.52-55. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено дефініція "дидактичний емоційна взаємодія", "викладач-студент", розглянуті поняття "педагогічні відношення", "навчальне співробітництво", "педагогічне спілкування" і така його характеристика як діалогічність крізь призму навчального емоційного взаємодії "викладач-студент". В статье определена дефиниция "дидактическое эмоциональное взаимодействие", "преподаватель-студент", рассмотрены понятия "педагогические отношение", "учебное сотрудничество", "педагогическое общение" и такая его характеристика как диалогичность сквозь призму учебного эмоционального взаимодействия "преподаватель-студент" |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10938 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скан 1 февр. 2017 г., 09.09.pdf | 4.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.