Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10982
Назва: ДІАГНОСТИКА ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНИХ СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
Інші назви: DIAGNOSTICS OF THE MAIN PROBLEMS AND OUTLOOKS OF APPLICATION OF MARKETING AT MODERN AGRICULTURAL MACHINE BUILDING ENTERPRISES OF UKRAINE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: маркетинг
маркетингові інструменти
маркетингове дослідження
маркетингові принципи
сільгоспмашинобудівні підприємства
Дата публікації: 2012
Видавництво: СМП "ТАЙП"
Бібліографічний опис: Сабецька, Т. І. Діагностика основних проблем та перспектив застосування маркетингу на сучасних сільгоспмашинобудівних підприємствах України / Т. І. Сабецька // Інноваційна економіка. – 2012. – № 5. – С. 236-241.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню основних проблем та перспектив практичного використання маркетингових інструментів на підприємствах сільськогосподарського машинобудування України. Досліджено найголовніші фактори, які перешкоджають застосуванню маркетингу на підприємствах галузі, та окреслено передумови впровадження маркетингових принципів у процеси виробничо-господарської діяльності господарюючих суб’єктів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10982
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.