Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10985
Назва: ТОВАРНО–РИНКОВІ СТРАТЕГІЇ В РАМКАХ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: OMMODITY–MARKET STRATEGY WITHIN THE FORMATION OF THE PRODUCTION PROGRAM OF THE ENTERPRISE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: товарна стратегія
товарна політика
товарно-ринкова стратегія
виробнича програма
формування виробничої програми
Дата публікації: 2012
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Сабецька, Т. І. Товарно-ринкові стратегії в рамках формування виробничої програми підприємства [Електронний ресурс] / Т. І. Сабецька // Економічний простір. – 2012. – № 58. – С. 245-254.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює основні теоретико-методологічні аспекти вибору товарно-ринкової стратегії промислового підприємства в рамках розробки виробничої програми. Зокрема, подано єдину систему товарно-ринкових стратегій підприємства та запропоновано основні підходи до вибору ним стратегічних орієнтирів власної товарної політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10985
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.