Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10991
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВИРОБНИЧО-МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: THEORETICAL ASPECTS OF DETERMINATION OF PRODUCTION-MARKETING POTENTIAL OF AN ENTERPRISE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: потенціал
потенціал підприємства
виробничий потенціал
ринковий потенціал
маркетинговий потенціал
виробничо-маркетинговий потенціал підприємства
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Сабецька, Т. І. Теоретичні аспекти визначення виробничо-маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Т. І. Сабецька // Економічний простір : зб. наук. праць. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2014. – № 85. – С. 174-186.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню теоретичних аспектів визначення категорії “виробничо-маркетинговий потенціал підприємства”. Зокрема автором ґрунтовно досліджена економічна сутність та здійснено узагальнення теоретичних підходів до трактування понять “потенціал”, “потенціал підприємства”, “виробничий потенціал”, “ринковий потенціал” та “маркетинговий потенціал”; обґрунтована необхідність використання та визначений економічний зміст категорії виробничо-маркетинговий потенціал підприємства особливо в контексті виробничого планування і стратегічного управління господарюючим суб’єктом. Окрім того подана графічна модель виробничо-маркетингового потенціалу підприємства, окреслені його “межі” й “точки дотику” з виробничим і маркетинговим (ринковим) потенціалами, а також розроблена структура схема виробничо-маркетингового потенціалу підприємства з виділенням виробничої та маркетингової складових.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10991
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.