Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11111
Назва: НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ФОРМУВАННІ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: NEUSSITY OF THE APPLICATION OF MARKETING RESEARCH BY THE FORMING OF PRODUCTION PROGRAM OF INDUSTRIAL ENTERPRISE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: маркетингові дослідження
планово-виробнича діяльність підприємства
виробнича програма
формування виробничої програми
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Необхідність застосування маркетингових досліджень при формуванні виробничої програми промислового підприємства [Електронний ресурс] / Т.І. Сабецька // Ефективна економіка. - 2013. - №2
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття маркетингових досліджень в контексті планово-виробничої діяльності підприємства, визначено їх роль та місце в процесі розробки виробничої програми, а також окреслено основні історичні передумови впровадження маркетингових досліджень у практику господарювання вітчизняних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11111
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.