Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11501
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ І СТРУКТУРУВАННЯ ВИРОБНИЧО-МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: THEORETICAL FOUNDATIONS DEFINITIONS AND STRUCTURING PRODUCTION-MARKETING POTENTIAL ENTERPRISE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аналітичний центр "Нова економіка"
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Теоретичні засади визначення і структурування виробничо-маркетингового потенціалу підприємства / Т.І. Сабецька // Зовнішні та внутрішні фактори впливу на формування та розвиток економічної системи : збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, молодих учених (м. Київ, 22-23 серпня 2014 р.). – К. : Аналітичний центр “Нова економіка”, 2014. – 116 с. – С. 84–87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11501
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.