Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11522
Назва: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Інші назви: EVALUATION OF MARKETING OF ENTERPRISES SILHOSPMASHYNOBUDIVNYH
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво "КРОК"
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Оцінка ефективності маркетингової діяльності сільгоспмашинобудівних підприємств / Т.І. Сабецька // Інноваційно-орієнтовані засади максимального використання потенціальних можливостей виробництва в умовах євроінтеграції : мате-ріали наук.-практ. Інтернет-конф. (Тернопіль, 14-15 жовтня 2010 р.). – Тернопіль: Крок, 2010. –С. 172–174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11522
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.