Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11711
Назва: Методичні підходи до визначення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Автори: Стефанишин, Лілія Стефанівна
Ключові слова: стратегії підприємства
конкуренція
Дата публікації: 2013
Видавництво: Materiály IX mezinárodni vĕdecko-praktická conference. – Díl 12. Ekonomické vĕdy.
Серія/номер: dil 12;75-80
Короткий огляд (реферат): У роботі визначенні методичні та практичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності СЗГ як передумови їх стратегічного розвитку на зовнішньому ринку і на регіональному рівні . Представлена систематизація методів формування конкурентних стратегій підприємства на сучасному ринку, виділені критерії та показники конкурентоспроможності підприємства і товару на конкурентному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11711
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.