Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11766
Назва: Система маркетингової інформації як основа вдосконалення маркетингової діяльності на підприємствах
Автори: Андрушків, Роман Юрійович
Ключові слова: маркетинг, маркетингова інформація, маркетингова діяльність, інформаційна система, інформаційна логістика, маркетингова логістика
Дата публікації: 2016
Видавництво: Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України
Короткий огляд (реферат): У системі маркетингової інформації циркулюють значні обсяги різноманітної інформації але мета існування системи маркетингової інформації - надання маркетологам тільки необхідної інформації - мінімальної, але достатньої для прийняття рішень. В системі маркетингової інформації забезпечується обробка і фільтрація інформації, вибір необхідних показників і варіантів розрахунків; при використанні систем підтримки прийняття рішень можна отримати і обґрунтувати альтернативні варіанти. Одночасно можна використовувати базу даних для деталізації окремих розрахунків, для зміни вхідних даних або методів вирішення завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11766
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрушків.docx393.85 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.