Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11903
Назва: Особливості маркетингу туристичних послуг в сучасних умовах глобалізації світового туристичного ринку
Автори: Білецька, Ірина Мирославівна
Ключові слова: tourism, «experience economy», total marketing, strategy
Дата публікації: 2012
Видавництво: Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського
Короткий огляд (реферат): The article focuses on specific nature of marketing in the sphere of tourism under the conditions of complicated business environment caused by external social and economic factors as well as by uncontrolled natural and climate conditions that might influence the «experience economy». The article emphasizes the necessity to adopt the concept of «total marketing» in the activities of the enterprises engaged in travel industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11903
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
086bil (1).pdf279.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.