Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12177
Назва: Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема
Автори: Козак, Тетяна Богданівна
Ключові слова: самовизначення
вибір професії
особистість
мотиви
професійне самовизначення
професійний інтерес
професійний план
компоненти професійного самовизначення
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.– Івано-Франківськ: Плай
Бібліографічний опис: Козак, Т. Б. Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема / Т. Б. Козак // Вісник Прикарпатського національного університету. Сер.Педагогіка. – Івано-Франківськ : Плай, 2006. – № 12. – С. 87-94.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема професійного самовизначення. Розглядаються види професійного самовизначення і основні компоненти готовності учнів до вибору майбутньої професії. Проаналізовані різноманітні чинники, що впливають на процес професійного самовизначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12177
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.