Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12177
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козак, Тетяна Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-07T17:06:35Z | - |
dc.date.available | 2017-02-07T17:06:35Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Козак, Т. Б. Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема / Т. Б. Козак // Вісник Прикарпатського національного університету. Сер.Педагогіка. – Івано-Франківськ : Плай, 2006. – № 12. – С. 87-94. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12177 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється проблема професійного самовизначення. Розглядаються види професійного самовизначення і основні компоненти готовності учнів до вибору майбутньої професії. Проаналізовані різноманітні чинники, що впливають на процес професійного самовизначення. | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.– Івано-Франківськ: Плай | uk_UA |
dc.subject | самовизначення | uk_UA |
dc.subject | вибір професії | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | мотиви | uk_UA |
dc.subject | професійне самовизначення | uk_UA |
dc.subject | професійний інтерес | uk_UA |
dc.subject | професійний план | uk_UA |
dc.subject | компоненти професійного самовизначення | uk_UA |
dc.title | Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема.pdf | 407.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.