Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозак, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2017-02-07T17:06:35Z-
dc.date.available2017-02-07T17:06:35Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКозак, Т. Б. Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема / Т. Б. Козак // Вісник Прикарпатського національного університету. Сер.Педагогіка. – Івано-Франківськ : Плай, 2006. – № 12. – С. 87-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12177-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема професійного самовизначення. Розглядаються види професійного самовизначення і основні компоненти готовності учнів до вибору майбутньої професії. Проаналізовані різноманітні чинники, що впливають на процес професійного самовизначення.uk_UA
dc.publisherВісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.– Івано-Франківськ: Плайuk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.subjectвибір професіїuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectпрофесійний інтересuk_UA
dc.subjectпрофесійний планuk_UA
dc.subjectкомпоненти професійного самовизначенняuk_UA
dc.titleПрофесійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.