Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1237
Назва: Особливості інноваційного маркетингу в Україні
Автори: Вівчар, Оксана Іванівна
Ключові слова: новації
інноваційний маркетинг
інноваційний потенціал
інноваційні розробки
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Вівчар О. І. Особливості інноваційного маркетингу в Україні / О. І. Вівчар // Вісник Дніпропетровського університету. – Науковий журнал № 10/1. Том 19. – Дніпропетровськ, 2011 – С. 185–190.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто концептуальні засади інноваційного маркетингу. Проведено дослідження специфіки та особливостей функціонування інноваційного маркетингу, що являється одиним з найважливіших напрямків на шляху подолання багатьох деструктивних явищ в економіці, прискореного інноваційного розвитку виробничих процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1237
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf219.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.