Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12608
Назва: Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу
Інші назви: The main аpproaches to the еssence of the Banking Marketing
Автори: Ткачук, Василь
Ключові слова: банківський маркетинг
поняття маркетингу
Дата публікації: 2006
Видавництво: Тернопільськийдержавний економічнийуніверситет
Бібліографічний опис: Ткачук В. Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу / В. Ткачук // Світ фінансів. – 2006. – № 1. – С. 139-142.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано позиції вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо визначення сутності банківського маркетингу, обґрунтовано основні методологічні засади, які повинні бути враховані при визначенні банківського маркетингу, і на цій основі запропоновано авторське його визначення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12608
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.