Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1274
Назва: Підвищення конкурентоспроможності товарів на зарубіжних ринках
Інші назви: Improving the competitiveness of products in foreign markets
Автори: Дідух, Оксана Степанівна
Diduh, O. S.
Ключові слова: конкурентоспроможність, товар, ринок, підприємство
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Дідух, О. С. Підвищення конкурентоспроможності товарів на зарубіжних ринках : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Оксана Степанівна Дідух ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 119 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності та основні методи підвищення конкурентоспроможності товару на зарубіжних ринках. Проаналізовані основні засади діяльності та конкурентоздатність продукції на ринку досліджуваного підприємства. Розроблено рекомендації для підвищення конкурентоспроможності продукції корпорації «Енергоресурс-інвест» як на внутрішньому, так і на зарубіжному ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1274
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diduh O.S., MUNm-51.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.