Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1284
Назва: Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві
Інші назви: Organization of foreign economic activity of the enterprise
Автори: Щур, Богдан Володимирович
Schur, B. V.
Ключові слова: поведінка споживача, зарубіжний ринок, діяльність підприємства, корпоративний сайт
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Щур Б. В. Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Богдан Володимирович Щур ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 127 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні засади дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках Здійснено оцінку поточної практики дослідження споживачів на зарубіжних ринках. Запропоновано вдосконалення дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках через адаптацію діяльності відділу маркетингу підприємства до здійснення дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках. Обґрунтовано напрями посилення корпоративного сайту підприємства як інструменту маркетингових досліджень споживачів на зарубіжних ринках. Розроблено проект дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1284
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Schur B.V. MUNzm-51.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.